Added by on 30 Temmuz 2017

Seksi sarışın kız gögüslerini yarraga sürtmekten çok hoşlanıyor

boşalmak istemiyordum, çünkü geceye nokta koyma niyetinde değildim daha. 53 yaşındayım, karım Hatice ise 50 yaşında. Annem; heheh ne var her zamanki halim dedi kapı çaldı ve yengemi kapıda görünce bayılacak gibi oldum. Selman’ın sesini duydum bu sırada. Karım bir şey demeden doğruldu çabucak ve geceliğinin eteklerini belinde toplayarak köpek gibi domaldı. “Çok oldu. ” dedi. Amının yarığını okşadım, etli dudaklarını sıktım ufak ufak. – Tamam da, sen ister miydin? – Sırf meraktan denemeyi isterdim! – Öyle kızlar gibi nazlanıp vermemezlik etmezdin yani? – Tabi ki canım, öyle canı azcık mıyım ben! – İlahi abla! Abla? – Efendim aslanım? – Ben de en çok neyi merak ediyorum biliyor musun? – Neyi lan sıpa, ablanın amını mı? – Onu da görsem hayır demem ama, en çok götünü! Hacer abla gülerek, Sapık seni! dedi ve ayağa kalkıp arkasını dönerek çiçekli pijamasıyla krem rengi külodunu biraz sıyırıp gösterdi o kocaman, yuvarlak, bembeyaz götünü. Hiçbirini bilemiyorum. Bacaklara jilet vurulursa sertleşir gürleşir kıllar. Ara sira gorussekte arkadasimiz Hakanin karisi gozumun onunde cirilciplakti. Bardan tam bizim ickileri almisken, azman bir herif, koluyla az daha Nihal’i biciyordu. Adam tam onumde, yerde dizlerinin uzerinde otururken, baldirlarima kadar butun bacaklarimi gorebiliyordu. Selman karısıyla mı kalıyordu, yoksa çocuklar yada annesi mi kalıyordu bilmiyorum, ama eğer derin bir uykuda değillerse, yukarda karı koca bizim ne yaptığımızı bilmemeleri imkânsızdı. Karim acayip tahrik olmus, arkadasinin yaninda hic utanmadan, resmen benimle ustten ustten sevisiyordu, isler cigrindan cikmak uzereydi. “ Sen nasıl istersen” dedi Selim. Hele deliğime sürtmesi bana utanç verici bir haz verdi. Karnında ve göbeğinde de uzamış siyah tüyler vardı. Münire Hanım hiçbir şey demeden kalktı ve yerde duran uzun donuyla amının kıllarına bulaşan döllerimi sildi. bir süre uğraştıktan sonra sikimi çıkarıp dudaklarında değdirip çekiyor, sonra dudaklarına sürtüyordum bir yandan da götünü parmaklamaya devam ediyordum. . sikim zaten inmemişti ve tekrar amından girdim ve bir süre daha siktikten sonra onu çevirip eliyle götünü ayırmasını istedim. . Selim küpenin birini alıp Dilek’e daha da yaklaştı karım onun nefesini boynunda hissediyor olmalıydı. Çişimi yaparken gelen seslere bakılırsa alt katta da birilerinin ayakta olduğunu fark ettim. Bu sırada yengem; aa şurdaki bizim hamdi değilmi ne yapıyor tekbaşına dedi. Bunun uzerine Nihal “dur bakalim usta, sinirlenme, sen beni, elelemin karisini becerirken iyi di mi?” Deyince cok acayip oldum, ama anladim, bizim kari benden habersiz birileri ile sikismiste, bunun ne zaman oldugunu cikartmaya calisiyordum. Aletimi çıkartıp eline verdiğimde artık olay çoktan bitmişti, “hemen onu em” dedim. Bir kac ayakkabi degistirmeden sonra adamin alninda terler birikmeye basladi. Karim, Nihal’le aramiza oturdu. ben konuyu soğutmamak için tabi koçum erkek dediğin kadınını doyurmalı bunlar normal. kararımı verdim elifi kıvama getirip o daracık amını kalın yarağımla yara yara sikmeliyim. “Dünkü gibi olmayacak, sabaha kadar dedim sana, seni buraya oğlunun gönderdiğini biliyorum, bana numara yapma!” dedim. “Çok azdım, çok azdırdın beni, on gün geçti, çok özledim seni!” dedim. Dilini soka cikara beni orgazma ulastirdi. (Pazar, P. Bu defa zevkin doruklarina ciktiklarindan kimse disari bosalmaya firsat bulamamis. İste görmüştüm. Ispanyol birden toparladi, “bizde tam bitiriyorduk, ayakta yeni bir sey deniyoruz. Bana Turkce “bu herip seni yapacak valla” diye gulumsedi. Butun karilar bu tip toplantilarda Istanbul’da bile daha acik giyinmiyorlar mi? Neyse, bunlar cikip gittiler bende oglene kadar bi guzel uyudum. Mini olmayan, fakat onden yirtmacli bir etek, altina da donsuz olarak kulotlu corap giydim. “Tarık ağbi daha yakından seyretmek istemez miydin? “ dedi damdan düşer gibi. Nihal karima “iste sana firsat. Hayır diyemedim. O geceden bir sure sonra kuzen Metin bir kizla cikmaya baslamis. Odanin los isiginda oda icinde dolanip valizindekileri dolaba yerlestiren Nihali dikizliyordum. Sonra o tayin olup gitmeden bir kez daha oldu ve bitti her şey. . “Simdi sana unutamayacagin bir masaj yapicam” dedi ve beni sirt ustu yatirdi ve basladi goguslerimi oksamaya. İkimizde pozitif duygulara sahipken eşlerimiz ise negatif duygularla yüklü ve sürekli sorun çıkartan tiplerdi. sen evlenmeden önce hiç ilişkiye girmedin mi? girmedim abi!!! porno da mı seyretmedin hiç mesut dedim. . Ben ; ne oldu yenge hayırdır dedim. Onlar sarmaş dolaş uzandılar bir süre. Aklima seytanca bir fikir geldi. iyice sulandığından çok rahat kayıyordu ama bakiremi değilmi bilmediğimden parmağımı sokamıyordum . Gerek giyimi ve gerekse kisisel bakimiyla kendisinden cok daha genc hanimlara tas cikartir. bende gezip tozacağımızı, eğleneceğimizi bildiğimden iyi olacağını söyledim. . Hanimlarin hepsi şık, bakimli, ve son derece seksiydiler. Yalan söylemişti, Selman bu şekilde söylemesini istemişti muhakkak. . Cok erotik gozuktugu icin henuz cikartmadigi jartiyersiz coraplarinin icindeki ayaklarindan baslayip, iki bacagina, kasiklarina surte surte goguslerine kadar ciktim. ” dedi şiveli şiveli. Biliyorum senin için de zor, ama elimizden keşke bir şey gelse. Bu son sözlerini söylerken ağlıyordu. – Dediğim gibi abla, öpüşüp elleşiyoruz, sevişiyoruz sadece. En sonunda birkaç hızlı ve sert darbe ile köküne kadar sokup fışkırttım yeniden döllerimi içine. yengem; daha yeni canım 2 saat oldu bence ancak fırsat buldum ve sana söyledim dedi. Iri memelerimin her tarafini yaliyor, uclarina ayri bir ozen gosteriyordu. Arap olmasına karşın esmer tenli değildi, bembeyaz bir yüzü vardı. ama kalçalarının iki yanı o şişkinlik çok tatlı görünüyor okşanası cinsten bir görüntü ortaya sunuyor üstünede dar güzel bir bluzu vardı. tamam utanıyorsan konuşmayalım

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Dul Porno

Leave a Reply