Added by on 9 Ağustos 2017

Porno yildizi gibi her türlü pozisyona giriyor

Daha sonra sikini dibinden hafif eğerek kızın götüne bir hamlede gömdü. Beraberce onun evinde internete girdik sex klup sayfasını açtık. bu arada neşe ona kalçalarımı ikiye ayırarak yardım ediyordu. Ami, altinda, sirtustu yerde yatan gay’in agzinin hizasinda, dizlerinin uzerinde domaldi. Artık amı iyice alışmıştı içindeki kalın kütük gibi yarağıma. Evdekilerle vedalaştım, yola koyuldum; 35 dk’ya ilçe girişindeydim. Benim zaten cevap verecek bir halim yoktu.   Hemen pratikçe dolaptan bir şeyler çıkarıp hazırlamaya başladığında, gidip arkasından sarıldım. Biralarımız bitince karım mutfaktan bira getirmek için gittiğinde ben de yardım edeyim diyerek arkasından gittim. Çünkü konuşmamızda ilkokula giden bir çocukları olduğu için buluşmamız sadece hafta içinde ve çocuğun okulda olduğu saatlerde mümkün olacaktı. Kaliteli lacivert alt-üst takımdı. Yarağımı içinden çıkarmadan uzandım üzerine. Ve darbeler o kadar sertti ki; kız her seferinde yatağın altındaki tahta bazaya kafasını çarpıyordu. Ağda için gereken şeyleri aldım ve tekrar kardeşimin yanına gittim kardeşimde abla hava çok sıcak kapıyı aralık bırakta sıcaktan ağda yapışmasın dedi.   Sessizliği Hacer abla bozdu.   – Sikseydin bir güzel orospuyu!   – Yok abla ya nerde, başı bile girmeden bastırmamla acıyor bırak ne olursun, yapmayalım, ben vazgeçtim falan demeye başladı. Ince corabinin uzerinden, karimin kasiklarinin iclerini yalamaya basladi. Derken serhat bana harekete geçmem için işaret verdi ve “rahat ol” dedi.   – Alemsin Hasan!   – Ama en çok yeni çıkarılmış olanlarını görmek azdırır!   – Nerden buluyorsun oğlum yeni çıkarılmışı?   – Yani kız arkadaşlarımınkileri falan çıkarınca hemen elimden bırakmam. Tercihlerimden çok memnun olduğunu göstermek ve teşekkür için yanıma gelip öptü. Acemice kontrol edebildiğim eteğimin arasından arada bir bacaklarım görünüyordu ozananın faltaşı gibi açılan gözlerinden külodumu gördüğün anlayıp düzeltmeye çalışıyordum yinede bir yerler açılıyordu. Telefondaki kadın uzattıkça uzatıyor, meseleyi daha çetrefilli hale getiriyordu. Bu şekilde sikinin tamamına yakınını kızın boğazına sokabiliyordu.   – Neden abla?   – Biz çok kötü şeyler mi yapıyoruz diye düşünüyorum. Hepimiz baya gülmüştük. Çünkü eve en yakın yer orası idi. Ellemeye devam ediyordu kendimi kaptırdım eşimin kapıdan bizi gözetlediğini unutmuşum aklıma gelince irkildim kardeşim noldu kız neyin var geldin mi yoksa dedi hayır bu yaptığımız doğru değil dedim o da aman be hayret bişeysin her kadın bunu yapar ne var bunda erkeklerde yapıyor eniştem yapmıyor mu sanki dedi. jigololar değişik ücretlerdeydi 200 Euro ya 2 saatlik full servisi seçtik, ücreti netten aktarınca gay jigololar çıktı,genelde yakışıklı,sportif erkeklerdi penis ölçüsüne kadar bilgiler. Ara ara Metin abinin bakışlarını yakalıyordum. Banyodan malzemeleri alıp geliyim bari dedim kardeşime ama hemen kalkmadım çünkü eşimin kapıdan çekilip yatak odasına gitmesi gerekiyordu. Selamlaşıp arabaya geçtiğimizde Metin’e “Nasıl istediğin gibi olmuş mu?” diye sormasından Metin’in böyle giyinmesini istediği belli olmuştu. Nolursun çabuk boşalma aşkım dedim erkeğime. Sabah geçenki yere gittiklerini şimdi tuttukları otel odasına yeni geldiklerini istersem oraya gelebileceğimi söylediler.   ÖMER Ömer, 180 boylarında, Ayşe’nin kuzeni ve Burcu’nun sevgilisi. Kardeşimde oda senin gibi yabancı değil abla mert e verdim dedi. Bir elimle kavrayıp incelemeye başladım benimkinde hiçbir farkı yoktu biraz daha büyüktü ilk defa bir siki tutuyordum ve onu yalamam isteniyordu benden benimde canım istiyordu. . Hızla gidip gelirken kadın da bacaklarını onun beline dolayıp sırtına sarılmıştı. Hatta aybüke ağlamıştı. . *** Şu pezevenk kocam delirtecekti beni… Neler söylüyordu böyle? Tövbe tövbe… Tamam fantezi yapıyorduk ama, şimdiye kadar hep yatakta kalmıştı kurguladıklarımız… Sikişmemiz bittikten sonra anmıyorduk bile… Bu gece nedense işi iyice ilerletmeye çalışıyordu adam… Azgınlık başına vurmuştu herhalde… Yalnız laf aramızda, ben de etkilenmiyor değildim olaydan… Zaten yarım kalan sevişmemiz yüzünden ateşim başıma vurmuş vaziyetteydi. Gelenler Burak ve . Diğer çiftlere oranla Ayşe ile Metin daha fazla kontrol ediyorlardı hareketlerini. Kulaklarımı boynumu dudaklarımı öpmeye başladı çok hoşuma gitmişti bir eli nazik nazik, amımla oynuyordu bir parmağı içime girmiş iyice ıslanan amımda rahatça hareket ediyordu. Osman kanepeye oturmuş onları izliyordu. İşimin rutinlerinden birisi buydu, sıklıkla olmasa da eşimi bu şekilde bir iki günlük uzaklaşmalara alıştırmıştım. Hala düşünme sürecindeyim. Annem de Metin Abi de ruhsal durumumu farkedip, sorular yağdırmaya başlamıştı bile.   Ayırdığım bacak arasında dizlerimin üzerinde doğrularak, dibinden tuttuğum kalın yarağımın başını sulu amcığının etli dudakları arasına yerleştirip ittirmeye başladığımda, Ahhh Hasanım, aslanım, bitiriyorsun beni, sok hadi, sok içime, offf bu ne, ahhh! diye inlemeleri başlamıştı. Bu sefer dayanabilecek miydi acaba? Osman önce kızın o upuzun saçlarını ağır ağır eline doladı. Bir gün daha ne kadar güzel başlayabilirdi ki. Yemek boyunca somurtarak sinirli bir şekilde davranıyordu. İlk kez üzerimde hissettiğim bu bakışlar beni hem korkutuyor hem de tahrik ediyordu. Kalçalarını kaldırıp tangasını aşağıya doğru çekerek indirdi. – Aynı anasının kızı haa! Gerçekten de Ceyda bu masajı annesinden öğrenmişti. Olmaz dedi yatakta yanındaydim telefonunu almaya çalışıyordum bi anda beni yatağa çekti ve üzerime çıktı çık üstümden diye bağırırken elinu amıma götürdü sen ıslanmışsın dedi ben kurtulmaya çalışıyordum ve amıma masaj yapmaya başladı yüzü bana dönüktu zevk alıyorsun işte bırak kendini dedi. Ama ben Elif’i aynalardan gorebiliyordum. Sür kocasının yarağı ağzındayken domalttım ve amının içine yavaş yavaş girdim. “Sapık şey… Sadece sen… Sen sik beni…” Hayır demesine rağmen amı su içindeydi, zevk suları amından taşmaya, götüne süzülmeye başlamıştı. Bu oyunu sonuna kadar ne pahasına olursa olsun devam ettirecektim. Herif sikini pantolonundan disari cikartmis, karim kulotlu corabinin uzerinden, amini herifin sikine surttururken bosalmisti. Bu fikirlerle iyice uçtu ve daha şiddetli boşalmaya başladı. Böyle bile olması, yani şuan yaşadıklarım, deli gibi isterken bir şey yapamadan karşılıklı kudurmamız bile inanılmaz hoşuma gidiyordu. . biraz yaladıktan sonra otur bakalım üstüne dedi. aysun benim seninkinden daha büyük küçük orospu naber dedi evet aşkım öyle dedim. Bunu telafi etmek için işimin müsait olduğu saatlerde internette özellikle seks sitelerinde geziniyordum.   Resmen Hacer ablayı arzuluyor, yok yok sadece sohbet ediyoruz ne var bunda diye kendimi kandırıyor, sonra arzuluyorum işte ne olacak diye git geller yaşıyordum. – Ee kim yetiştirdi onu. Kendine çekip kucağına oturttu. Benim geliş niyetim belli onların istekleri belli olduğu için hiç muhabbet faslına girmedik. Elime manyetik bir kart verdi ve yine aynı kibarlıkla diğer tüm ihtiyacınız odanızda bayım dedi. Bende valla doğru bu kadar şeyden sonra onun ne suçu var onunda hakkı kimbilir belki olur dedim . Hızla mutfağa dönüp dolaptan bir şişe bira aldım. İnanılmaz bir zevk almıştım. Şok olmuştum. Aybüke bacaklarını çözerek kucağımdan indi bir anda. . Ücret ne kadar diye sordum saatlik 150 TL sabahlık 500 TL dedi. Serkan gülüp Ben de çıkarmak için bebeğim

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Amatör Porno

Leave a Reply