Added by on 6 Ağustos 2017

Joymii – çok tatli güzel gögüslü bayan

Bana değilse de bu gariplere acı. . Yok mu gideceğin bir kadın kız falan? – Yok! Imm, şey. Bir iki saniye kokusunu içine çeti. yine de elif ilk kez boşalmanın verdiği mutlulukla eşime teşekküre gelip bunları anlatmış. . bunu kolayca çözebiliriz dedim. Yumusak oldugunu hissettim. “Bak” demis “bu gece biz ucumuzde super zevk aldik. Sikimi amının üzerine sürttüm, karım bundan çok hoşlanıyordu. gönlümden geçen tek seferde köküne kadar sokmaktı ama neticede yurtta kalıyordum ve hık-hık seslerinden sonra riske girmek istemedim ve yavaşça kafasını soktum. “Hayır canım olur mu hiç?” dedim sadece. eşim ısrar edince girdi içeri. Erkekliğinin üstünde olduğumu düşündüğüm için fermuarın ucunu tutmak için biraz çekindim. O da, Kandırma lan beni, karın yoksa sevgilin var, yemişsindir bir haltlar! dedi. Tüylü karnına inat kalçaları karımınkilere benzer şekilde kaymak gibiydi. Bunun uzerine Nihal “dur bakalim usta, sinirlenme, sen beni, elelemin karisini becerirken iyi di mi?” Deyince cok acayip oldum, ama anladim, bizim kari benden habersiz birileri ile sikismiste, bunun ne zaman oldugunu cikartmaya calisiyordum. Yengem ise her zaman ki azgınlığı ile sürekli beni arıyor her zaman sex istiyordu. Karımın kilotunu dikkatle sehpanın üstüne koydum. – Nasıl yani? – Aynı şekilde uzanırım üzerine, benimkini iyice tükürükler ıslatırım öyle yerleştiririm kalçalarının arasına sürte sürte gelirim! – Oraları dölleyip kızı hamile bırakma bir de, içine miçine kaçar! – Dikkat ediyorum abla, tam geleceğim sıra kalkar ya avcuma ya da sırtına falan boşalırım! – O gün de öyle sürterken mi boşaldın? – Evet, sürterken benimki deliğine dayandıkça çok canım istedi. cidden donup kaldım öle. Ama centilmence, öyle abazalıkla etki bırakıcam diye fortçular gibi yapışmadım yani. Yavaş yavaş aşağıya kaymaya başladım. amını yukarı aşağı doğru yaladıkça göt deliğine değdiriyordum ve daha sonra göt deliğinin etrafında dilimle daireler çizmeye başladım . Bende iki parmagimi karimin sirilsiklam olmus amina sokup cikartiyordum ki, Nihal manzarayi cakti sanirim . – Alışkınsın yani? – Hı hı! – Canın yanmıyor mu abla, nasıl alıştın? – İlk başladığında acıyor tabi, bir süre sonra genişliyor sanırım, alışıyorsun. . Bende aaa nedenmiş o ayarlayamıyormusun bi tane dedim oda yok anne ben artık uni. “Ee, ne olacak peki?” diye sorduğumda, “Bu bizim kiracının karısını çağırırım, ucuza da gelir. topuklarından parmaklarına doğru dilimi gezdirdikçe sikim patlayacak gibi oluyordu. . Dilini soka cikara beni orgazma ulastirdi. Bir gün yine işim dolayısı ile 15 gün kadar fethiye de kalmamın ardından eve dönüş zamanım gelmişti. Bu şekilde daha büyük zevk alıyordum. ama inanın elif hiç aklıma bile gelmiyor. Bir gun aksam eve geldigimde odamda soyunurken, yine Metin’in beni seyrettigini fark ettim. Öteki elimle de taşaklarını avuçlamak istiyordum ama karımın kilotunu deliğinin önünde tutmam gerekiyordu. Ama artik daha fazla dayanamiyordum, sikisme zamani gelmisti. EEE merhaba,nasılsın görmeyeli dediğimde toplanıp pisim,duş alacağım,itoğlu it. Dizlerinin altına gelen çiçekli uzun bir don vardı altında. Büyük partiyi 30uncu yaşa saklıyorduk. Elimi geceliğinin altından soktum ve kalçalarını okşadım. 37 yasindayim. Dilleri disarida birbirine karismis. Her seferinde siktiğimin karım değil de Gülsüm olduğunu düşünüyordum. ” dedi, ama yalan söylediği çok belliydi. . Aslında kendi hatamında büyük olduğunu yeni yeni anlayabiliyordum. Ben de onu öpmeye başladım yanaklarından. Ben halen götümü koltuğun arkalığına dayamış, dizlerim karnımda, ellerimi göğsümde kenetlemiş, ana karnındaki bir bebek gibi yatıyordum. O anda bi anda durup salondan cıktım temizliği bırakıp banyoya girdim ve şok içinde ne yapcağımı bilemedim. Yasini hic gostermez. ”  Dediklerini sorgusuz yaptım. Münire Hanım tek kelime etmedi küfürlerime karşılık. Utandığımdan elimi bacak arama atamıyordum, ama bacaklarımla kalın yarağımı sıkıştırıp bırakarak keyifleniyor, bir taraftan da sürekli olanları ve olabilecekleri sorguluyordum. anlat bakalım sorun nerede? abi dedim ya bende sertleşme sorunu var. Hadi kremleri yıka gel, emerek yalayarak boşaltayım deyince, kalkıp koştum hemen banyoya, nasıl olsa o da çok hoşuma gidiyor. Hatta Hakan bile, ne oldu bu cocuga boyle, diye merak etti ve bir hafta sonu yine telefon edip cagirdi. Karıma, üzerime ters şekilde uzanıp sikimi ağzına almasını söyledim. Suratım ıslandı resmen

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Amatör Porno

Leave a Reply