Added by on 6 Eylül 2017

Doktoru tarafindan güzelce sikildi

Birde baktm, Elif bir eli orasinda, yatakta sizmis kalmis. Bazı öğleden sonraları Sibel gelince de beni çağırıyordu. Besir yine agzi ve gozleri kapali, bazi sesler cikartarak, cocuk gibi, bu yetmedi gibisinden, elini karimin omuzlarina atip kendine cekti. Bir iki tanıdıkla sohbet ettikten sonra yanımıza biri geldi oturdu, selamlaştık diğer arkadaşlar sayesinde ortamda sohbet muhabbet baya arttı. Karım küçük oğlumun evine gitmişti. oturduğu yerde duramıyor. Soluk soluk soluğaydık artık. Muhtemelen Selman ayakta domaltmıştı karısını ve kasıklarının karısının kasıklarında ve kalçalarında, götünde çıkardığı sesleri hemen fark ediyordum. Omuz başlarımı öpmeye başlamıştı bu arada. “O zaman cikinca disarilarda oyalanmayin, hemen gelin, sizde biraz dinlenin, aksam icin size super bir surprizim var” dedim. Nihal Besir’e donup, nasil olsa etrafta Turkce bilen yok diye cekinmeden, “o ne oyle be, pantolonuna patlican mi koydun? Yuh yani” diye yine şuh kahkahasini patlatti. Dilek ablamın amını anlatsana bana. “Annen evde mi?” diye sordum birkaç kez. ayakları çok düzgün ve parmakları ojeliydi. Lan o kadar paran var dimi gitgez toz anlamyorum bu mileti. kafamı bir çevirdim hamdi abi benim oldugum şoför tarafındaki camın ordan bizi izliyor ben hemen toparlanım dedm yengem mızmızlandı görmemişti tabii. Herkese selam arkadaslar anlatacagimiz hikaye yani itiraf gercek ve bize aittir . Karımın bir kilotunu seçip giydim. Ama yuksek topuklu ayakkabilar karilari cok seksi gosteriyordu. Ancak konuşanlardan birinin Selman olduğunu anladım, diğeri de karısıydı. Kadınin vucudu sehvetten yay gibi gerilmisti. ben söze girdim isterseniz hafta sonu pikniğe gidelim mesutun izni hangi gün elif diye sordum. Biliyodum dedi sadece. Bu arada kendisi de sikimi deli gibi somuruyordu. mesut dediğim gibi elifi öpüp okşamış amını uzun uzun yalamış yalarkende elif ilk boşalmasını yaşamış. Onlar sarmaş dolaş uzandılar bir süre. Her ne kadar, beni ne kadar arzuladigi, her halinden belli olsada, onu jakuziye ben davet etmis ve bu kucuk seks oyununu ben baslatmistim. İlk anda hafif bir ürperti gibi gelen soğukluğun ardından yakıcı bir sıcaklık hissettim sikimde. Bende saçmalama cem gizli gizli yapman daha kötü yapmak istediğin ne varsa bana söyle oyle yap yada beraber yapalm dedim. konuyu yine ben açtım. Tam o anda anne cenk gelebilir çıktım ben diye ses duyuldu. Çalışmaktan bıkmıştım artık. Yarağını araya sokup iki yandan elleriyle içeriye doğru sıkıştırdı. iznini hafta içi kullanıyordu salı günü beni aradı öğlen izinliymiş gece çalışıyormuş abi müsaitsen seni ziyaret edecem dedi. Atleti başının üzerinden zorlukla çıkardığında memeleri sallanıp löpürdedi. Hakan da “bir suredir seni izliyorum. Denize gidemiyorum, tşört giyemiyorum ve de kapri giyemiyorum. Butun yuzunu yalayip, cocugun tisortunu kaldirip meme uclarini emmeye ve goguslerini Metin’in vucuduna bastirmaya baslamis. abi bende biraz şey var. altında siyah kumaşımsı dar bir pantolon vardı. Ileri geri gitmeyi birakmis, Metin’in sikini amimin agzina iyice yaslamis, asagi yukari surtturuyordum. Aklım Selman’ın karısındaydı. hamdi abi; helal koçuma bee garsona herkese viski dedi. bende ; e hamdi abi niye girmedin restaurantta daha yeni cıktık dedi. önce öpüşmeyle başlayın

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Dul Porno

Leave a Reply