Added by on 26 Haziran 2017

Beyaz tenli azgin kiz

Kocama sonsuz saygı duyuyordu ama beni buraya yollayan da Metin’di. karsiliginda adamlardan 5 lira aldi sadece. Bir gün çok moralim bozuldu. yengem dayanamadı ve selime dönerekten,gözünü seveyim orda burda beni siktiğini bizim kapıcı gibi anlatma çocuklarım var rezil olurum diyordu ve bir yandan utana utana konuşuyordu. Ama hayatımızda yaşadığımız en güzel maceralardan bir tanesiydi. Metin’i gençlerden biraz ayırmaya çalıştım, o ise “ onlar çok iyi okullardan mezun, iyi mühendisler, ben onlara böyle abilik etmezsem onlar burada kalmaz, hemen başka şirketler kapar onları. . Onur da düzgün bir çocuktu, o da ne yapacağını bilemiyordu. Onları memnun etmek için her şeyi yaptım. Aynı zamanda da sübyancıydı kendisi. O andan sonra fazla konuşulmadı. mahallede bütün esnaf eminim ki yengemin o götünün arasındaki kara deliği sikmek için sıraya girmişti. yani olanlara bizzat kendi gözlerimle şahit oldum. “sizin düğme probleminiz yok”; hiç anlamıyordum. Her geldiğinde sevişiyorduk, ama o kadar az geliyordu ki… En son Metin bayram tatilinde gelmekten vazgeçip çalışmak için yaylada kalınca bende şafak attı. Çünkü benim bu hikayemi anlatacak olduğum zamanlarda gerçekten ciddi problemlerim vardı ve ben bunların üstesinden gelmek için gerçekten çok uğraştım. Hızla beni sikerken karılarımız da önümüze geçmiş tezahürat yapıyordu resmen daha hızlı sik göt deliğini parçala diye. Benim arkamdan yaklaşık 10 dakika sonra onlar da geldiler ve hiçbir şey olmamış gibi yanıma oturdular. Ablamın kalçaları benim de çok hoşuma gitmişti. Ben olmasam Metin eve erken saatte gelecekti ama ben olduğum için geç geliyorlardı. . İnternete girdim, gerekli ayarları yaptım. Annem yatakta uzanmış 2 bacağını açmış babam da annemin bacaklarının arasına girmiş ver allah köklüyor. Ama sonunda yazmaya karar verdim. Merhaba arkadaşlar benim adım Dilek. Bir duş alıp yatağa girdim. Ama hayatımızda yaşadığımız en güzel maceralardan bir tanesiydi. Bir seferinde Metin’e “sen de gel” dedim, ama kendine yediremedi böyle bir şeyi, “ben sizin seslerinizi dinlemekle de mutlu oluyorum” dedi. Ama gençler eşimi o kadar çok seviyorlardı ki belli bir çizgiyi aşmamak için uğraşıyorlardı. Mühendis olunamayacağını, ancak mühendis doğurabileceğini söyleyen biriydi, kendisi de mühendis doğmuştu. Metin duraksayıp gülmeyince gençler üzüldüler, genç özür dilemeye çalıştı, biraz ileri gittim galiba. . Arkadan bacaklarımın arasına girdi, kalçalarımı iki eliyle açtırıp amıma arkadan soktu. Zaman içinde o da rahatladı alıştı bazen gelip ağzıma vermeye başladı; bir keresinde odaya girdiğimde döşekleri odanın ortasına indirdiklerini gördüm, böyle daha rahat olacak dediler ve üçü birlikte beni evire çevire inleterek siktiler. Hayatımda yaşamadığım seksi bu olayları takip eden birkaç ay içinde yaşadım. Ne diyeceğimi düşünürken o “yenge arkadan soksam olur mu” deyince rahatladım. Açık bir ilişkimiz var ve farklı zevkler denemeyi seviyoruz. doğulu bir adam. Ben geldikten sonra Metin bi iki gün izin alıp benimle vakit geçirdi geçirmesine ama oflayıp pufluyordu, aklı sürekli işteydi, mühendisleriyle telefonda konuşup duruyordu. Doğru dürüst yemek yemeden saçma sapan rakı ile kendilerini hasta ediyorlardı. Neyse hemen odaya girdiğim andan itibaren size anlatmak istiyorum. Annem yatakta uzanmış 2 bacağını açmış babam da annemin bacaklarının arasına girmiş ver allah köklüyor. O sırada ablam acıdan ağlamaya başlamış yapmaması için abime yalvarıyordu. o gün beyaz etek giymişti. içerde birbirleriyle tanıştırdım ve selimin yengemi bu sefer sikeceğini…anladım. Bi tane adamla tanistim, yalvardim nolur beni sik dedim. Abim süreli çok zevk alacaksın götünden sikeceğim diye bir şeyler söylüyordu

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Amatör Porno

Leave a Reply