Added by on 10 Ağustos 2017

Ami kaşininca ne sokacagini şaşiriyor

gitmemisin sebebide limosin neyse tesadüf biz ve iki cift daha. yokk etmez dedi cunku emellerde kalacagimi soyledim buraya gelcegimi bilmiyolarki bilseler izin vermezlerdi dedi. elbisesini sirtina dogru kivirdim kusagina sikistirdim. biraz nefeslendikten sonra haticenin kazagini yukari dogru siyirip goguslerini emmeye basladim. Süper bir haber bu dedi. Iki bavulu vardi ikisini de aldim ve önünden yürümeye baslamistim. sonra hem nurun hem silanin agizlari sike sike yarragim yine kazik yaptim. Birgin üvey annem ve babam dısarıya cıktılar saat 12. hala sikilmek icin yarisirlar ana-kiz. koltuk altlarindan ellerimi gecirip ensesinde kitledim. Üstünü giydi direksiyonun başına geçti. Kalçalarımı sıkı sıkı tuttu ve son hamlelerini seri seri vurmaya başladı. Önüme tır yanaştı VOLVO markaydı pek anlamam ama güzel bir tırdı. Zıpla güzelim hadi artık sendeyim diyordu. fazla bekletmicem yaziktir:) . Senin için erken boşalıcam kendimi tutmiycam dedi. Hemen açtım xhamster shemele katagorisini seçtim ve basladım izliyerek mastürbasyon yapmaya tabi cok azmı azmıstım içime biseyler almak istiyordum büyük meyva sıkacağını musfaktan getirerek üstüne oturmaya basladım fazla açımadan kaydı kremlemitim kucakta zıplar gibi zıplamaya baslamıstım . Arka taraf bildiğin ufak bir odaydı televizyon laptop falan ben yeri düzelttim. nihayet cevap gelmis edirneye tayinim cikmisti. teyzemde elleriyle basimi amina dogru bastiriyor ye benim bal kutumu cok guzel devam et diye inliyordu. Cihan : Ne zaman gelir ailen ? Ben : Akşama gelirler taa Cihan : Tamam o zaman. yola gittimi 3-5 gun gelmiyordu artik yolun uzakligina gore. Serkan abi isaret parmagini ablamin kicina sokup sokup cikariyordu. Serkan abinin hosuna gitmisti ki, bir elini cekti, diger elini verdi. İnanılmaz zevk alıyordum 5 kişinin inlemesi hamamın duvarlarından yankılanıyoru. basladim nuru gotunden sikmeye. ama bu sefer daha bilincli yaslanmistim. Ama odalarını kitliyorlardı cok nadir Bugünde kitlemislerdi, Ama ben Açmayı cok iyi biliyordum cünkü öyle kale filan deyildi ahyap kapının dandik kiliti idi. biraz geri cekilip 31 cekmeye basladim böyle bi duygu yasamamistim hic bu güne kadar,funda inleyerek arkadasi üzerinden kalkip benim üzerime oturdu zaten azginliktan patlamama az kalmisti bir kac saniye icinde bosaldim fundanin icine arkadasta ne var ne yok kendi üstüne bosaldi nerdeyse fundanin icine bosalacakmis. . Serkan abi isaret parmagini ablamin kicina sokup sokup cikariyordu. 2-3 saat sonra hazır edebileceklerini söylediler. Ben kalçamı ona dönün olarak yatağın üstünde diz çöktüm ve perdenin arkasında onu bekliyordum. . keza ustune giydigi elbiselerde oyle gogusler yine tas gibi ortada. Yaladıkça benim de hoşuma gidiyordu ama en önemlisi kocam çok zevk alıyordu. harika sikilirdi ve sikiyordumda. bir sure sonra teyzemin gotunun derinliklerine bosaldim yigildim kaldim sirtina dogru. Elim artik arada bir kadinliginada degiyor ve ondan gelen seslerin bana masajin necla ablayi tahrik ettigini gösteriyordu. Direk önüne durmicam dedim kenarda durucam sadece götümü sikine yaklaştırıcam sende içime gireceksin ben orda zıplicam dedim. nurun o dolgun gotune vura vura sikiyorken amini silada nurun onune bacakalrini acip annesine amini yalatiyordu. Bir eseklik ettim, affet beni, abi,” dedim. 5 – 10 dk aynı pozisyonda gittik ve beni kaldırdı yatağa sırt üstü uzandırdı ve bacaklarımı bana yasladı içime girdi. Ablam bir yandan okuyor, bir yandan da kirayi odeyebilmek icin aksamlari elektronik aletler satan bir magazada calisiyordu. sonra teyzemi masanin usutunde sirtustu yatirdim basi haric butun vucudu masanin ustundundeydi. Herneyse ben odaya girdim direk üvey annem yere eski iççamasırını cıkarıp yeni iççamasır giymis kirlilere atmamıs aldım kokladım çok azdırıcı kokusu vardım ama cok kotü kokuyordum onunla mastürbasyon yapmaya basladım zevkten bi ara durup kilot dolabına az bisey işedim sonra pis koktu pisman olup parfüm sıktım ve elimdeki pis don ile posaldım. dedi , bende merhaba buyrun dedim , çöpü alabilirmiyim ? dedi. “In,” dedi. Surekli yere bakiyordum. Onun oral sex isteklerine fazla cevap veremiyordum. Süper bir haber bu dedi. sohbet falan durumu anlattim. bir cirpida soyunduk hemen. hemen ayaga kalktim. Birgin üvey annem ve babam dısarıya cıktılar saat 12. derya tanga giymisti anlamistim hemen. emel zaten erkeklerin arasinda deli deli dans ediyordu. O da ben de evliliğimizin ilk yıllarında bir çocuk istemiyorduk ama daha sonra ben 26 yaşına geldiğimde istememize rağmen çocuk olmadı. Ablam itiraz etmedi, inleyerek tekrar kicini havaya kaldirdi. ben hala silanin goutunu sikiyordum straponu gorunce dayanamayip silanin gotune bosaldim. Ablam yatagin uzerinde dizlerinin uzerine kapanmis, kicini havaya kaldirmisti. sag gozunu acamiyordu spermlerden bir yandanda agzina dudaklarina gelmis olanlari yaliyordu. herseye yeniden baslamak icin. o bombeli gotu iyice havaya kalkiyor yarragim got deligine sert sert giriyordu. . Umarım beğenirsiniz. Onun emirlerine uyuyordum ve inanılmaz bir haz yaşıyorduk. Eve geldiğimizde artık saat bir hayli geç olmuştu ve ikimizde çok istekliydik. Ay sen ne utangac bir cocuksun ayol, niye oyle? deyip bir kahkaha ativerdi. yarragim got yariginda ngecip teyzemin amina buyuk bir hasmetle girip girip cikiyordu. Yaz aylarinda okul harcligimi cikarmak icin otellerde calisiyordum. gizli gizli resimler cekerek birbirimize gösterdik . sila kalkip yerden annesinin gotunu yalamaya basladi ben sikerken nurun amini. Bu isi ablama Serkan abi bulmustu

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Dul Porno

Leave a Reply