Added by on 6 Eylül 2017

18lik asyalı çıtır kız

Erkeğim sik hadi kocamın sikmediği deliğimi doldur diyordu. O sırada onun inlemeleri başlayınca tam bir gururla şiddetlenmeye başladım. dondurma gibi yalamaya basladı. Gidip geldikten sonra rahatladılar. ve yangemi dizlerinin üzerine domalttım iki elini sırtına geçirerek tuttum ve sertce gidip gelmeye basladım. bizde bizim yanimizda zaten birsey yapmazsiniz dedik keske demez olaydik :). . Arabamıza atladığımız gibi gittik mekana. – Diğeri de dolu mu abla dedim. Şimdiye kadar siktiğim kızlardan ve kadınlardan daha çok düşkündü yarrağa hakan abinin kız gibi oğlanı Can. Amcam oturduğumuz semtte bekar evinde kaldığı için, yani bize yakın olduğu için son bir kaç yıldır yılbaşılarını bizimle geçiriyor. . Önemli görevler üstlendim. bana iyi geldi. . Abi ağzıma boşal döllerini yutmak istiyorum dedi ahh ahh derken. Göbeğindeki tüyler dikildi. aliye söylemedik çünkü ona sürpriz yapmak istemiştik. ımmm. Begüme suyu kapatmasını söyledim . . bu kadar harika nasıl olabiliyorsun. Ayak seslerini duyunca bende hareketlendim, holde karşılaştık. evet. Begümün kalçalarında kavrayıp bacaklarımdan destek alarak alttan sürtmeye tekrar başladığımda tekrar inlemeye başladı begüm. Siyah külodu ve siyah sütyeni ile kaldı. oda karanlık. . Ayni soruyu bende aleynaya sordum. . . Öyle bir bağırdı ki. Sinem beni yalıyor ben de annesi arzu’yu yalıyordum. -hayır yok dedi. . biraz yaladıktan sonra direk kökledim amına o ayların acısını cıkarmam lazımdı. . . . Lezbiyen videosu bulup açtım. yalvarırımm. biraz daha ger . Dinlemedim tabiki. . İki kızı da doyurmuştum ama ben daha gelememiştim. Aletimide dayayarak yavaş bir şekilde girip sonra hızlandım. devamı mukemmel olacak. Begüm iki eliyle memelerini yoğuruyor aynı zamanda pelinle öpüşmeye devam ediyordu. Hızlanarak sikmeye devam ettim. uuuh. girdi içime dedi. adnan abinin elleri durmuyor bi annemin yanaklarında bi gögüslerinde oksuyor annemde adnan abiye sarılmıs sırtını oksuyordu. diyerek aletimi çıkardı. merhaba adım mert 17 yaşındayım. Ne olduğunu anlamıyordum. . . annem kapıyı açtı ve gelen yengemdi. Yani babamın uyanık olabileceği, benimle yakınlaşabilmek için böyle bir oyun oynadığı falan hiç aklıma gelmedi. Çok şaşırmıştım ben de boş bolunup inci teyze istediğin zaman benimle sohbet edebilirsin dedim. Size birinci hikayemde türbanli ve sexy olan yengemin bodrum katda,5 vakit namazini birakmayan babamla nasil sex yaparken yakaladigimi anlatmistim. Yavaşça başladım gittikçe hızlanıyordum ki boşalmam yaklaşmıştı. Videoda konulu değildi ve ön sevişme yoktu. Bir süre böyle devam ettikten sonra taşaklarımın biri arzu’nun diğeri sinem’in ağzındaydı

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Rus Porno

Leave a Reply